Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.

V pořádku

Telefon: +420 602 50 11 11

E-mail: rezervace@cmkarting.cz

Motokáry
Eshop

Úvod / Motokáry

Motokáry

Na naší trati se budete prohánět v elektro-motokárách značky RIMO.

  • 30 elektro-motokár pro dospělé
  • 10 elektro-motokár pro děti cca od 5 let
  • 2 dvojsedačkové elektro-motokáry

 

VÝHODY ELEKTRO-MOTOKÁR
Elektrické motokáry nabízejí nespočet výhod oproti motokárám, které používají spalovací motory. Elektro motokáry především zdůrazňují hodnoty elektrické energie. Nabízejí vynikající výkon se zábavou v porovnání se spalovacím pohonem motokáry.

NULOVÉ EMISE CO a CO2 !!
Emise ze spalovacích motorů jsou většinou karcinogenní.
Provoz elektro-motokár je absolutně čistý, bez zápachu, zplodin a smogového prachu.

ZCELA TICHÉ

VÝPARY A SYSTÉMY ČIŠTĚNÍ
Nevyžadují se nákladné a drahé výfukové systémy s katalyzátorem. Ty jsou však nezbytné pro vnitřní a i pro venkovní dráhy s motokárami poháněnými spalovacími motory.
JEDNO TĚLESO kapotáže
Vysoce odolný kus kapotáže zcela pokrývá všechny mechanické komponenty. V palivových motokárách ruce řidiče jsou často spáleny na straně motoru, oděvy, šály, vlasy, chycené v převodovce, nebo zadní ose, nádrže nad motorem se oddělí při nehodě, možnost požáru nebo výbuchu přímo na dráze, nebo při čerpání pohonných hmot v důsledku plynů přicházejících do styku s horkým motorem-požár a výbuch nádrže. Žádný z těchto problémů se s elektrickými motokárami nestane.

OCHRANNÝ OBLOUK - nad hlavu.
Pevně spojený s anatomickým sedadlem jezdce. Toto je z bezpečnostního důvodu povinné v USA a připravuje se i v EU. Palivové motokáry se snadno převrátí, protože jsou lehčí a jejich hmotnost není rovnoměrně rozložena, protože motor je umístěn na pravé straně a převrhnutí většinou končí s velkými následky. V elektrických motokárách nedojde k převrácení, protože obsahují čtyři baterie, což je spolu s motokárou  těžší, dvě sady baterií na každé straně celkem cca 200 kg a elektromotor uprostřed zadní části. Tato hmotnost je rovnoměrně rozložena na všechna čtyři kola jako u závodního monopostu.
DIFERENCIÁL
Tento rozdíl je jedním ze základních prvků, které tvoří tento druh zábavy dostupný široké veřejnosti. S diferenciálem je řízení jemné a přirozené bez nutnosti zručných řidičů a snadno ovladatelné i pro děti, dívky a ženy.
DVA BRZDOVÉ KOTOUČE
  brzdy se samoodvzdušňovací a samoregulačním PUMP systémem s kapalinou. Tento druh systému pomalu slaďuje brzdový mechanismus, podle toho, jak jsou spotřebovány brzdové destičky. Pedál je vždy v pohotovostním režimu pro dokonalé brzdění.
VOLANT A PEDÁLY - Nastavitelné polohy.
Toto umožňuje zcela nastavitelný posed jezdce a tak bezchybné ježdění. Kromě toho, snadná výměna v případě poruchy- vůči rámu, kde jsou tyto komponenty připojeny šrouby. V tradiční benzínové motokáře jsou svařované a nevyměnitelné, bez této možnosti zřídka kdy dosáhnete optimálního posedu a bezchybné jízdy.

ZPÁTEČKA -HIT 
Zásadní pro změnu směru v případě rotace. Palivové motokáry toto neumožňují, naopak je nutné motokáry pracovníky sledovat, řidič často opustí motokáru, aby ji napravil. Je nutné ji tlačit, zvedat, přemísťovat, toto přináší velké riskování bezpečnosti jezdce a pracovníků haly.

BOOST -KERS
Podobné jako u F1-Na volantu je zelené tlačítko vpravo, při dosažení maximální rychlosti je možné každé kolo po dobu 5 sekund použít extrémní zvýšení rychlosti - např. na rovině naj předjíždění.

BRZDOVÉ SVĚTLO
Nový bezpečnostní prvek. Upozornění, když jezdec před vámi začne brzdit. Bez tohoto mnohdy přichází k nárazům zezadu. Při couvání bliká zvýšenou intenzitou - informace předchozím jezdcem.

4 BODOVÉ PÁSY
- Na přání 4 bodové bezpečnostní pásy potřebné k zajištění bezpečnosti jezdce v případě nehody.

AUTOMATICKÉ VYPNUTÍ PLYNU
Přidávat plyn je zakázáno při brzdění jako bezpečnostní opatření. U tohoto systému se při brzdění automaticky plyn vypíná. Nedochází ke spalování brzd, rozlomení kotouče ani k přehřívání brzdové kapaliny a tím snížené účinnosti brzd a případné havárii.

MOTOROVÁ BRZDA
Kromě dvou zadních kotoučů brzd funguje podpora brzdění elektromotorem. Ta začíná v okamžiku, kdy je uvolněn pedál akcelerátoru. Toto také vyrábí energii jako dynamo- na dobíjení.

Newsletter

Budeme Vás informovat o našich novinkách, akcích a akčních nabídkách. Stačí když vyplníte emailovou adresu. Odhlásit se můžete kdykoliv.

Partněři

Úvod          Novinky          Motokáry          Trať          Ceník          Komplex          Restaurace          PRÁCE          Eshop          Pokyny          Práce u nás          Sponzorujeme          Caravan Metropol          Fotogalerie          Kalendář obsazenosti          Motokáry Zlíčín Praha          Kontakt          Virtuální prohlídka          Obchodní podmínky